mandag den 2. april 2012

Velkommen til lasarettet...!!

-Hvor de syge og sårede bor!




Ja, vi er en køn flok, er vi! Vi ligger syge på skift!
Alima er endelig ovre sin slemme hoste, men Kristella har feber og forfærdelig dårlig ryg, Tina er, igen, blevet solskoldet og jeg har en forfærdelig hoste, som ligger på grænsen til, hvad jeg vil kalde halsbetændelse! Så det er en sørgelig forsamling!


Karl kommer i morgen, og jeg glæder mig rigtig meget! Han lander i Hanoi kl. 8.00, så jeg skal tideligt op og pakke de sidste ting! Vi har fire hele dagen sammen her i byen, før vi lørdag flyver til Hoi An. Jeg håber på lækkert strandvejr (har husket solcremen denne gang!), og han håber på han kan komme ud og fiske. 
Der er nogle få ting jeg synes han skal se her i Hanoi, selvfølgelig inklusiv vores praktiksted og vores lejlighed. Ellers står den på afslapning og ferie og en forhåbentlig dejlig og romantisk tur til Hoi An! Jeg glæder mig meget til at skulle nyde byen og stemningen med ham jeg holder af :-)


Så en hilsen til jer alle herfra. Tror nok vi overlever. Men nu gider vi for fa.... da ikke være syge mere!!!

1 kommentar:

  1. Rigtig god bedring - hvor er det ærgerligt, at I ligger syge på skift. Men nu får du heldigvis nogle dejlige dage med ham, du holder af.

    SvarSlet