onsdag den 18. april 2012

Home, Sweet Home...

Så er jeg hjemme igen, har fået vasket alt tøjet og er ved at finde mig tilrette i min "normale" hverdag!


Det betyder også, at der snart er en masse billeder på vej! Jeg orker det ikke helt endnu, men i får lige et par stykker.




Her er gaden i Hanoi, hvor vi boede på hotel de første fire dage.






Den smalle bygning, hvor der står "Queen Hotel" var vores hotel. Jeg var ikke overbevist da vores taxi satte os af der. "Man kan da ikke have hotel her!!", tænkte jeg. Men de fleste bygninger i Hanoi er smalle, men meget dybe. Så jo, der var værelser indenfor!




Ikke den højeste standard, der var svamp alle steder. Men der var heller ingen vinduer, så det er ikke så nemt at komme af med fugten når man har badet! 
Døren i ser er ud til gangen. Lige indenfor døren stod den seng jeg sov i, og så var der klemt en dobbeltseng ind, hvor Kristella og Tina sov. Og så var der et skab. Ikke andet. Vi kunne knap nok have vores kufferter derinde! MEn det var billigt og meget centralt, så det gik. Men jeg er nu glad for, det kun var fire dage!

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igen efter alle jeres spændende oplevelser! Jeg glæder mig til at se flere billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Madame! Det er skønt at være hjemme, men der er mange hverdags ting, der skal følges op på efter 2,5 måneds eventyr!!

      Slet