tirsdag den 27. december 2011

Jul 2011

Det har været en rigtig hyggelig jul.

Tre dage sammen med Karl, min mor, min far og min søster.



Her er vores juletræ som vi pyntede d. 24. om eftermiddagen.


Vores julemiddag, som bestod af:
-Farseret kalkun og and.
-Hvide og brune kartofler.
-Rødkål.
-Rødkålssalat.
-Rosenkål dampet i agavesirup.
-Sovs

-Ris a la mande med kirsebær sauce.


Vi var ni, og det var en dejlig aften, men jeg var træt da gæsterne gik!!

Ellers har juledagene stået på gåture, film, wii og nogle gode frokoster. Min far lavede æbleflæsk:


Og Karl havde været ude og købe stærk ost så han og mine forældre kunne få ost og snaps:


Det var virkelig stærk ost, det stank i hele huset!! Ikke noget for min søster og jeg!


Nu er mor og far taget hjem.

Min søster bliver her et par dage endnu.

I morgen skal vi ud og bruge nogle af de penge vi fik i julegave!


God dag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar